Gratis verzending vanaf €40
30 jaar expertise
Achteraf betalen
Thuiswinkel WaarborgKlantenservice
0
0
Gratis verzending vanaf €40
30 jaar expertise
Achteraf betalen

RDX Sports T1 Hoofdbeschermer Met Verwijderbare Gezichtskooi

Productomschrijving
Zero Impact hoofdbeschermer bestaat uit drievoudig gevoerde Tri-Slab ™ met Shell-Shock ™ gel-voering tussen elke plaat voor maximale schokabsorptie, samen met Supremo-Shock Foam ™ vulling; dit vertaalt zich in een zeer schokabsorberend product. Optionele verwijderbare face-grill is gemaakt van hoogwaardig lichtgewicht polymeer om een ​​al...

Zero Impact hoofdbeschermer bestaat uit drievoudig gevoerde Tri-Slab ™ met Shell-Shock ™ gel-voering tussen elke plaat voor maximale schokabsorptie, samen met Supremo-Shock Foam ™ vulling; dit vertaalt zich in een zeer schokabsorberend product. Optionele verwijderbare face-grill is gemaakt van hoogwaardig lichtgewicht polymeer om een ​​algehele bescherming van het gezicht te garanderen. Dus ga naar binnen en spar met volledig vertrouwen wetende dat je hoofd veilig is!

Specificaties T1 Hoofdbeschermer Met Verwijderbare Gezichtskooi

  • Tri-Slab ™ met Shell-Shock ™ -gelvoering tussen elke plaat voor maximale schokabsorptie
  • Quick-EZ ™ klittenbandsluiting past zich nauw aan de vorm van het hoofd aan en zorgt voor nul knik of slip
  • Maya Hide ™ -leer bedekt deze extreem duurzame en goed gebouwde hoofdbeschermer
  • Afneembare hoogwaardige gezichtgrill voor een volledige hoofdbescherming
  • Schokabsorberende gelvoering met schuim en vulling zorgt voor schokdempende lagen
  • Maatvoering: deze hoofdbeschermer valt redelijk klein, wij adviseren een maatje groter te bestellen. Voor een gemiddelde volwassen man adviseren wij de maat L.

Productspecificaties

Artikelnummer
HGR-T1FB-S
Kleur
Zwart
Materiaal
Kunstleer
Soort garantie
Carry-in

Verzendinformatie

Gewicht in gram
420
Afmetingen van de doos (B x H x L in cm)
29 x 21 x 20
SKU
HGR-T1FB-S
EAN
5054421888544

Fitnessapparaten zoals spinbikes, loopbanden, airbikes, hometrainers en crosstrainers en speeltafels worden met DHL geleverd. Kleinere artikelen zoals vechtsportartikelen en fitnessartikelen bezorgen wij met PostNL. Bij het bestellen kan er gekozen worden om dit bij een servicepunt in de buurt te leveren.

Beoordelingen

5 / 5Gebaseerd op 2 beoordelingen
  • 5 / 5
    Gepost door: rolf op 23 November 2023

    goed product


    ...

    goed product

    • +hij past mij
    • -maten ontbreken op website. XL voor volwassen hoofd
  • 5 / 5
    Gepost door: Anoniem op 29 Juni 2023

    Helemaal top!
    Mijn zoontje van 8 past maat S. Het was een gok want er staan geen cm omtrek bij.
    En verder vindt mijn ...

    Helemaal top! Mijn zoontje van 8 past maat S. Het was een gok want er staan geen cm omtrek bij. En verder vindt mijn zoon de kleur helemaal gaaf! En dankzij t klittenband aan de achterkant mooi verstelbaar en kan ie nog een tijdje mee. De verzending ging ook soepel. Helemaal blij!

    • +Kleur
    • +Verzending
    • +Pasvorm
    • -Er stond geen omtrek in cm bij
Schrijf je eigen review

Recent bekeken

RDX Sports T1 Hoofdbeschermer Met Verwijderbare Gezichtskooi
RDX SportsT1 Hoofdbeschermer Met Verwijderbare Gezichtskooi
Beschikbaar
€49,95 Incl. btw
Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij gebruiken cookies voor gepersonaliseerde advertenties. Op deze manier verbeteren wij onze website. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »